Hero Poster
top of page

Φωτογράφος προϊόντων Θεσσαλονίκη: πώς διαλέγεις τον σωστό άνθρωπο για το brand σου

  • imagenationgr
  • πριν από 5 ημέρες
  • διαβάστηκε 4 λεπτά

Ψάχνεις φωτογράφο προϊόντων στη Θεσσαλονίκη και έχεις αρχίσει να χάνεσαι.

  • Άλλος είναι “όλα τα κάνω”,

  • άλλος χρεώνει εξευτελιστικά,

  • άλλος παίζει σε budget καμπάνιας πολυεθνικής,

  • και στο τέλος δεν ξέρεις ποιος πραγματικά ταιριάζει στο δικό σου brand.

Ας τα βάλουμε κάτω ψύχραιμα. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε:

  • τι πρέπει να ζητάς από έναν φωτογράφο προϊόντων στη Θεσσαλονίκη,

  • από τι εξαρτάται η τιμή,

  • πώς ξεχωρίζεις τον επαγγελματία από τον “έχω κι εγώ μια κάμερα”,

  • πώς δουλεύουμε στην ImageNation με επιχειρήσεις της πόλης (και όχι μόνο).


1. Τι κάνει στην πράξη ένας φωτογράφος προϊόντων (και τι δεν κάνει)

Ο φωτογράφος προϊόντων δεν είναι απλά “ο τύπος που βγάζει όμορφες φωτογραφίες”.

Κανονικά:

  • καταλαβαίνει πώς πουλιέται ένα προϊόν online και offline,

  • ξέρει πώς θα φανεί σε e-shop, social, καταλόγους, banners,

  • στήνει φωτισμό που αναδεικνύει υφή, σχήμα και ποιότητα,

  • κρατάει συνέπεια σε δεκάδες ή εκατοντάδες κωδικούς.


Πολύ βασικό: δεν δουλεύει “καλλιτεχνικά για το portfolio του”, δουλεύει εμπορικά για τις πωλήσεις σου.


Αν ο φωτογράφος που κοιτάς δεν σου μιλάει για:

  • conversion,

  • e-shop,

  • χρήση σε ads,

  • ανάγκες του brand,

τότε το πιθανότερο είναι ότι βλέπει τη δουλειά καθαρά σαν “μια φωτογράφιση ακόμη”.


2. Τι να κοιτάξεις όταν ψάχνεις φωτογράφο προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

Δεν αρκεί να γράφει η σελίδα “φωτογράφος προϊόντων Θεσσαλονίκη”.Θες αποδείξεις.


2.1 Portfolio σε προϊόντα παρόμοια με τα δικά σου

Αν πουλάς:

  • καλλυντικά,

  • ρούχα,

  • τρόφιμα,

  • κοσμήματα,

ψάξε αν ο φωτογράφος έχει συγκεκριμένη εμπειρία σε αυτά.


Η φωτογράφηση κοσμήματος δεν έχει καμία σχέση με φωτογράφηση επίπλων. Άλλος φωτισμός, άλλος χειρισμός reflections, άλλο retouch.

Ζήτα:

  • links σε projects,

  • ολόκληρα set φωτογραφιών (όχι μόνο 2-3 “διαλεχτές”).


2.2 Συνοχή δουλειάς

Μπες στο site / Instagram του.

Ρώτα τον εαυτό σου:

“Αν βάλω αυτές τις φωτογραφίες σε ένα e-shop, θα μοιάζουν σαν ενιαίο brand ή σαν patchwork;”

Ο καλός φωτογράφος προϊόντων κρατάει:

  • σταθερό style,

  • ισορροπία φωτός/χρώματος,

  • καθαρή ταυτότητα.

Αν κάθε δουλειά του φαίνεται σαν άλλος άνθρωπος, υπάρχει κίνδυνος να μην ξέρει ο ίδιος ποιο είναι το δυνατό του κομμάτι.


2.3 Τρόπος επικοινωνίας

Μικρό αλλά τεράστιο:

  • Σου κάνει ερωτήσεις για το brand;

  • Ρωτάει πού θα χρησιμοποιηθούν οι φωτογραφίες;

  • Σου εξηγεί τη διαδικασία (briefing, λήψη, επιλογή, παράδοση);

Αν η συζήτηση είναι μόνο “τόσα ευρώ, τόσες φωτογραφίες, τέλος”,είναι red flag.

Θες συνεργάτη, όχι “εκτελεστή”.


2.4 Γνώση της αγοράς της Θεσσαλονίκης

Ένας φωτογράφος προϊόντων στη Θεσσαλονίκη που έχει δουλέψει με:

  • τοπικά brands,

  • εστιατόρια,

  • βιοτεχνίες,

  • designers,

ξέρει πολύ καλύτερα:

  • τι περιμένει το κοινό,

  • σε τι επίπεδο παίζει ο ανταγωνισμός,

  • ποιο είναι το “λογικό” budget για την περιοχή.

Δεν είναι απαραίτητο, αλλά είναι έμπειρο plus.


product photographer setup

3. Πόσο κοστίζει ένας φωτογράφος προϊόντων στη

Θεσσαλονίκη;

Πάμε λίγο στην καυτή πατάτα.

Οι τιμές παίζουν ανάλογα με:

  • αριθμό προϊόντων,

  • δυσκολία (γυαλί, μέταλλο, ρούχα κ.λπ.),

  • αν γίνεται σε studio ή on location,

  • επίπεδο retouch,

  • χρήση (μόνο e-shop ή και campaigns).

Θα συναντήσεις:

  • πολύ χαμηλές τιμές – συνήθως χωρίς σοβαρό retouch/στήσιμο,

  • μεσαία κατηγορία – αυτό που βολεύει τις περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις,

  • premium επίπεδο – όταν θέλεις να παίξεις σαν διεθνές brand.

Σημαντικό:

Δεν πληρώνεις μόνο “φωτογράφηση”. Πληρώνεις εικόνα που κουβαλάει το brand σου για χρόνια.

Αν αυτό το ξεχνάς και κοιτάς μόνο το νούμερο, καταλήγεις να πληρώνεις δύο φορές: μία για τη φθηνή δουλειά και μετά άλλη μια για να τη διορθώσεις.


Ψάχνεις φωτογράφο προϊόντων στη Θεσσαλονίκη; Στο ImageNation αναλαμβάνουμε ολοκληρωμένα product shoots για eshop, social, καταλόγους και καμπάνιες. Φωτογράφηση σε 1 από τα 5 στούντιο μας ή στον χώρο σου Καθαρό, συνεπές look για όλη τη συλλογή Δυνατότητα συνδυασμού με video production Στείλε μας λίστα προϊόντων και link από το eshop σου και θα σου προτείνουμε συγκεκριμένο πλάνο, με σαφές χρονοδιάγραμμα και κόστος.

4. Πότε χρειάζεσαι στούντιο και πότε όχι

Στη Θεσσαλονίκη έχεις:

  • δουλειές που γίνονται άνετα σε studio,

  • δουλειές που πρέπει να γίνουν στον χώρο σου (π.χ. βιομηχανικός εξοπλισμός, μεγάλα έπιπλα κτλ).


4.1 Στούντιο

Ιδανικό αν:

  • έχεις μικρομεσαία προϊόντα (ρούχα, καλλυντικά, αντικείμενα design, τρόφιμα),

  • θέλεις καθαρό, επαναλαμβανόμενο look,

  • χρειάζεσαι και video / reels / content την ίδια μέρα.

Εκεί ο φωτογράφος προϊόντων στη Θεσσαλονίκη που θα επιλέξεις πρέπει να:

  • ξέρει να εκμεταλλευτεί τον χώρο,

  • έχει έτοιμες λύσεις φωτισμού,

  • μπορεί να κινηθεί γρήγορα χωρίς να στήνει από το μηδέν κάθε φορά.


4.2 On location (στον δικό σου χώρο)

Χρήσιμο όταν:

  • τα προϊόντα είναι ήδη στημένα (π.χ. showroom επίπλων),

  • έχεις ανάγκη να δείξεις τον χώρο σου ως μέρος του brand,

  • μιλάμε για βιομηχανικά προϊόντα που δεν μετακινούνται εύκολα.

Εκεί κοιτάς αν ο φωτογράφος έχει:

  • εμπειρία σε “δύσκολες” συνθήκες φωτισμού,

  • φορητό εξοπλισμό,

  • υπομονή να παίξει με περιορισμούς χώρου.


5. Πώς δουλεύουμε στην ImageNation ως φωτογράφοι προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

Τώρα το φέρνουμε πάνω σου.

Η ImageNation είναι στη Θεσσαλονίκη, άρα όλο αυτό το άρθρο μπορεί να καταλήξει σε πολύ πρακτική κίνηση για τον αναγνώστη.


5.1 Infinity Studio & υπόλοιποι χώροι

Για product photography:

  • χρησιμοποιούμε το Infinity Studio (λευκή άπειρη καμπύλη, ιδανική για καθαρές product λήψεις),

  • έχουμε διαφορετικά sets για editorial / lifestyle,

  • full φωτισμό για φωτογραφία ΚΑΙ video.

Αυτό σημαίνει ότι για έναν πελάτη:

  • μπορούμε να κάνουμε στο ίδιο session φωτογραφίες προϊόντων για e-shop,

  • και extra υλικό για social / ads.


5.2 Διαδικασία συνεργασίας

Ο τρόπος που δουλεύουμε σαν φωτογράφοι προϊόντων στη Θεσσαλονίκη:

  1. Γρήγορο briefing

    • Τι πουλάς, σε ποιον, σε ποιες πλατφόρμες;

    • Τι έχεις ήδη και τι δεν σε ικανοποιεί;

  2. Πρόταση set-up & δείγμα look

    • Σου στέλνουμε αναφορά με προτεινόμενο στυλ (φως, φόντο, γωνίες),

    • κάνουμε 1-2 test λήψεις για να κλειδώσουμε το αποτέλεσμα.

  3. Παραγωγή

    • Οργάνωση προϊόντων,

    • γρήγορη ροή λήψεων,

    • έλεγχος ποιότητας on the spot.

  4. Retouch & παράδοση

    • Καθαρό, συνεπές editing,

    • αρχεία έτοιμα για e-shop, social, κατάλογο,

    • ονομασία αρχείων ανά κωδικό προϊόντος.

Στόχος: να μην παιδεύεται το δικό σου team μετά.


  • Θες προϊόντα που θα φαίνονται ακριβά και επιθυμητά;

  • Θες εικόνες που να δένουν με το eshop, τον κατάλογο και τα social;

  • Θες συνεργάτη στη Θεσσαλονίκη που έχει στούντιο, εξοπλισμό και ομάδα;

Τότε το επόμενο βήμα είναι απλό:

Μπες στο Imagenation.gr, πήγαινε στη φόρμα επικοινωνίας και γράψε στο θέμα: “Φωτογράφος προϊόντων Θεσσαλονίκη”. Πες μας: τι προϊόντα έχεις, πόσα περίπου, πού θα χρησιμοποιηθούν οι φωτογραφίες. Θα επανέλθουμε με ξεκάθαρη πρόταση συνεργασίας, παραδείγματα δουλειάς και διαφανείς τιμές, ώστε να ξέρεις ακριβώς τι επενδύεις και τι αποτέλεσμα θα πάρεις πίσω.

Έτσι ο αναγνώστης δεν μένει στη θεωρία “ψάχνω φωτογράφο προϊόντων στη Θεσσαλονίκη”, αλλά έχει πολύ συγκεκριμένη διέξοδο: ImageNation.

 
 
 

Σχόλια

Βαθμολογήθηκε με 0 από 5 αστέρια.
Δεν υπάρχουν ακόμη βαθμολογίες

Προσθέστε μια βαθμολογία
SUBSCRIBE

Κάνε εγγραφή για να μη χάσεις όλα τα νέα και τις προσφορές!

Thanks for submitting!

IMAGE NATION OE | Copyright 2025-2026

Contact imagenationgr@gmail.com or 0030 2310 808 200

bottom of page